הורי דניאל טרגרמן למזכ"ל האו"ם: "דניאל נרצח מול אחותו הקטנה"

דוד לזר No Comments on הורי דניאל טרגרמן למזכ"ל האו"ם: "דניאל נרצח מול אחותו הקטנה"
12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שהודיע מזכ"ל האו"ם לראש הממשלה בנימין נתניהו על הקמת ועדת חקירה כנגד 'פשעי ישראל' במהלך 'צוק איתן', שלחו הוריו של הילד דניאל טרגרמן ז"ל שנהרג מפגיעת הפצמ"ר בקיבוץ נחל עוז, מכתב מפורט למזכ"ל האו"ם באן קי-מון.

את המכתב פותחים הוריו של דניאל, בשאלה אישית לבאן קי-מון: "האם תוכל, אדוני המזכ"ל, לדמיין כיצד חיינו? איך חיים בפחד קבוע מפני פצצות מרגמה ומפני מחבלים שיגיחו ממנהרות חבלה?".

"ואז, ביום שישי שעבר, דניאל נרצח", כותבים בדמע הוריו של דניאל, "כל אמצעי הזהירות שנקטנו, נכשלו. דניאל, בן 4.5, נרצח בתוך ביתנו בזמן ששיחק עם יובלי באוהל שבנינו לילדים בתוך הבית ולא בחוץ, כי מסוכן בחוץ. הוא נרצח מפצמ"ר שירו פעילי טרור ארורים מעזה ומת לנו בידיים. מת לנו בידיים, אל מול עיני אחותו הקטנה והחברה הכי טובה שלו, יובל בת 3.5, לעיני אורי, רק בן 4 חודשים ולעינינו, אבא ואמא שלו".

בהתייחסות לוועדת החקירה מטעם האו"ם שאמורה לדון ב'פשעי ישראל', כתבו: "ועדת החקירה לא תתבקש לבדוק כיצד ייתכן שפעילי טרור יורים מתוך מבני האו"ם ומבתי- ספר. הוועדה גם לא תבדוק כיצד ייתכן שבתוך מבנים של האו"ם ובתוך בתי החולים בעזה משגשגת תשתית טרור שתוכננה בקפידה לאורך זמן, או איך ייתכן שמאותם מבנים יוצאים מרצחים לפעילות טרור המכוונת כנגד חפים מפשע".

"היא גם לא תבדוק כיצד ייתכן שחמאס מתעלל בעם הפלסטיני, ואיך פעיליו כופים על תושבי הרצועה, אפילו על ילדים, לחפור מנהרות שמטרתן היחידה היא טרור נגד עם ישראל. היא לא תבדוק איך לאחר החפירות אותן ביצעו תחת איומים ובתנאי עבדות, רוצחים פעילי חמאס את החופרים, גם את הילדים, רק כדי להיות בטוחים שלא יוכלו להעביר מידע לישראל. מדוע אתה שותק? האם שתיקתך מעידה על הסכמתך עם ההתעללות בעם הפלסטיני וההתעללות בעם הישראלי?".

עוד הוסיפו הוריו של דניאל כי הם מבקשים ממנו להשמיע את קולו כנגד הפשע של הריגתו של דניאל ונגד הפשע של החמאס בעמו.



0 תגובות